نقد و بررسی یکی از بازی های پرطرفدار جهان \"كانتر استریك\"

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

نقد و بررسی یکی از بازی های پرطرفدار جهان \"كانتر استریك\"

 

 

» نقد و بررسی بازی کانتر استریک:

این بازی بدون شك یكی از پر طرفدار ترین بازی های كامپیوتری است. وقتی بازی ساخته شد به دلیل استقبال زیاد از بازی, سازنده ی بازی ورژن 1.22 بازی را ساخت و بعد نسخه های بیشتر تك نفره و شبكه ای را تهیه كرد. در اولین نسخه ی شبكه ای این بازی یعنی 1.22 كه خیلی خوب گرفت, باعث اشتیاق سازنده ی بازی شد تا نسخه های بعدی این بازی را هم بسازد. در ادامه مطلب به صورت كامل به ادامه نقد و بررسی, رمزها و سلاح های این بازی میپردازیم.

 

 » آپدیت بر وضعیت بازی:

در قسمت آپشن (Options) این بازی در قسمت ( Video) شما امكان عوض كردن گرافیك بازی رو دارید. با كم و زیاد كردن محور قسمت ودیو گرافیك بازی هم كم و زیاد میشود و حتی شما قادر به عوض كردن جای دكمه ها ( عوض كردن جلو رفتن با عقب رفتن) اسم شخص ها (Name) , رنگ نشانه كه به 5 رنگ است تغیر دهید ولی با زدن رمزی كه در ادامه توضیحات خواهیم داد نشانه به رنگ سفید در میاید و رنگ مورد دلخواه خیلی هاست و همین طور در قسمت آپشن میتوان در قسمت موس سرعت موس را كم زیاد كرد (به دلخواه خود بازیكن). از دیگر كاربرد های قسمت آپشن بازی میتوان به بزرگ یا كوچك بودن نشانه كه شامل: بزرگ, كوچك, متوسط و Auto size است و علامت یا نشانه ی بازیكن توجه كرد. شما با زدن دكمه ی Find Servers بعد از چینج گیم در نسخه ی شبكه ای این بازی زمین هایی كه همگان در حال بازی هستند به صورت لیست مشاهده كنید و بعد با كلیك كردن روی آن پسوردی میخواهد كه دست سرور زمین است. چگونه بازی را دوباره شروع كنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفته شود كه اگر میخواهد دوباره M یا بازیكن مورد علاقه خود انتخاب كنید با زدن دكمه ی پ فارسی در صفحه كلید Restart را بزنید ولی اگر بخواهید با همان بازیكن كار را ادامه بدید بستگی به شبكه دارد در بعضی شبكه ها فقط كافی است در قسمت پ فارسی بر صفحه كلید R1 را بزنید وگرنه SV_restart را بزنید تا در هر شبكه یا تكی باشد بازی مجددا تكرار شود. در قسمت New Game بازی در قسمت Game آن اطلاعاتی چون پسورد بازی, تعداد بازیكنان بازی, زمان بازی, زمان انفجار بمب و... را عوض كرد و وارد بازی شد. بعد از وارد شدن بازی بعد از زدن دكمه ی O در صفحه كلید شما قادر به خرید دو جلیقه كه دومی آن یا O2 قویتر است و فلش ها كه 3 آن كوریه چشم را به همراه دارد و 4 آن كه مانند نارنجك است بخرید.

» آپدیت سلاح های Terrorist Forces :

از قبیل قویترین سلاح های تروریست ها در قسمت B1 یا همان سلاح های كلت قویترین آن ها چهارمین آن میباشد و یا به اصطلاح به دیزلت معروف است كه تیرهای تك تك ولی بسیار قوی شلیك میكند و اصولا بسیار خش دست است و رتبه ی بعد از آخرین آن یا همان دو كلته است. حال به قسمت B4 بازی میپردازیم كه پرقدرت ترین آن 2 آن است كه با نام كلاش معروف شده و قویترین تیرها را میزند وبعد از آن چهارمین سلاح B4 است كه قابلیت زوم شدن دارد و با نام B44 معروف شد ولی خوش دست ترین سلاح B4 دیفندر یا همان اولین سلاح قسمت 4 است و در تك تیر اندارها میتوان به قویترین آن یعنی اسنایپ اشاره كرد. در قسمت وینچسترها یا همان قسمت B2 دومی به صورت رگ باری و اولی به صورت تك تك است. از زمین های معروفی كه گروه تروریست راحت به كار خود میپردازد میتوان به dust2 و inferno اشاره كرد!!

» آپدیت سلاح های CT:

آپدیت سلاح های CT: در قسمت یك آن قویترینش 4 آن یا همان دیزلت و بعدش 5 آن, در قسمت B4 پرقدرت ترینش 1 آن یا همان فوماس كه شما قادر به عوض كردن شكل تیرها هستید یعنی میتواند 3 تیر كنید یا همان معمولی بماند و بعد از آن 4 آن یا همان B44 كه قابلیت زوم شدن دارد و رتبه ی قویترین سلاح بعد از فوماس را در CT دارد و بعد از B44 N4 یا همان 3 آن قویترین است و درقسمت تك تیرندازها و وینچسترها باید گفته شود كه  همانند تروریست هاست. و قابل توجه كاربران عزیز كه cT در همه ی زمین ها راحت به كار خود میپردازد!!

» رمزهای بازی:

بعد از زدن این رمز نشانه كوچك شده و قویتر میشود ولی قبل از این رمز همیشه اول Cl_lw 95 را بزنید:

((توجه: بعد از زدن هر كدام دكمه ی اینتر را بزنید و در نشانه كوچك بین W با اعداد 0 و1 فاصله بیندازید))

معروف ترین رمزهای بازیكنان در قسمت پ فارسی صفحه كلید.

duck+

Cl_lw 1

Cl_lw 0

duck-

رمز جرقه:

Interp

رمز ردیاب:

graph +

رمز نشانه سفید:

cl_crosshair_color "999 999 999

رمز بیشتر پاچیدن خون:

gl_spriteblend 0

دقیق هدف را زدن:

Cl_lw 95 كه در بالا ذكر شد كه قبل از نشانه كوچك زده شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 18 فروردين 1391برچسب:نقد و بررسی یکی از بازی های پرطرفدار جهان "كانتر استریك",ساعت 1:37  توسط محمدصابر مشایخی